کد خبر : 473
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:کاهش نیمی از مصرف برق ادارات اهواز با اجرای طرح فراگیر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:کاهش نیمی از مصرف برق ادارات اهواز با اجرای طرح فراگیر

طرح فراگیر با هدف کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات، همزمان با سراسر کشور در اهواز اجرا شد. به گزارش پایگاه خبری بامداد ایران ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بسیجیان این شرکت در قالب طرح فراگیر با حضور در اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی به منظور رعایت الگوی مصرف و اجرای مصوبات استانداری

طرح فراگیر با هدف کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات، همزمان با سراسر کشور در اهواز اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری بامداد ایران ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: بسیجیان این شرکت در قالب طرح فراگیر با حضور در اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی به منظور رعایت الگوی مصرف و اجرای مصوبات استانداری اقدام کردند.
حسن کریمی افزود :طبق مصوبه استانداری خوزستان طرح فراگیر با هدف کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق از ساعت ۱۱ و  ۹۰ درصدی پس از ساعت ۳۰: ۱۲ به عنوان زمان پایان کار  اجرا شد .
وی گفت: همکاران ما با اطلاع رسانی، آموزش و تشریح شرایط موجود، تلاش دارند مشارکت مردم و سازمان‌ها را به منظور کمک به مدیریت مصرف برق و عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ در سطح جامعه هدف نهادینه کنند.کریمی افزود:این اقدام در شرایط کمبود برق ناشی از کاهش تولید برق در نیروگاه‌های برقابی و همچنین ورود بدون مجوز ماینر‌های استخراج رمز ارز در سطح کلانشهر اهواز و گرمای شدید هوا می‌طلبد تا همه با هم تلاش کنیم در این تابستان بسیار سخت با کمترین خاموشی این بحران را سپری کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود:اداره‌های دولتی لازم است با خاموش کردن وسایل مازاد سرمایشی خود به عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۰کمک کنند. برای برخی سازمان‌ها و اداره‌ها که الگوی مصرف را رعایت نکرده‌اند اخطار لازم داده شده و در صورتیکه مصرف خود را مدیریت نکنند برخورد قانونی اعمال و برق آن‌ها قطع می‌شود.
کریمی افزود: به دلیل کاهش نزولات جوی و به دنبال آن کاهش تولید نیروگاه‌های برقابی نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به منظور مدیریت مصرف هستیم که در این راستادر قالب طرح فراگیر کاهش مصرف برق، از طریق مختلف همچون رسانه‌ها، فضای مجازی، تماس تلفنی، پیامک و در نهایت اخطار، اطلاع رسانی صورت گرفت.
کریمی افزود: به دلیل کاهش نزولات جوی و به دنبال آن کاهش تولید نیروگاه‌های برقابی نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به منظور مدیریت مصرف هستیم که در این راستادر قالب طرح فراگیر کاهش مصرف برق، از طریق مختلف همچون رسانه‌ها، فضای مجازی، تماس تلفنی، پیامک و در نهایت اخطار، اطلاع رسانی صورت گرفت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.