کد خبر : 2094
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان به کار خود پایان داد

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه خبری بامداد ایران ، در این نمایشگاه ۲۸۱ مجموعه تخصصی حضور داشتند که از این تعداد ۱۰۹ مجموعه دانش بنیان ، ۹۷ مجموعه سازنده و ۲۷ مجموعه فنی ، تخصصی و تامین کالا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. در جریان برپایی چهار روزه این نمایشگاه دهها قرارداد،   توافق نامه

به گزارش پایگاه خبری بامداد ایران ، در این نمایشگاه ۲۸۱ مجموعه تخصصی حضور داشتند که از این تعداد ۱۰۹ مجموعه دانش بنیان ، ۹۷ مجموعه سازنده و ۲۷ مجموعه فنی ، تخصصی و تامین کالا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. در جریان برپایی چهار روزه این نمایشگاه دهها قرارداد،

 

توافق نامه و تفاهم نامه با شرکت های سازنده ، صنعتگران ، مجموعه های دانش بنیان و مراکزی علمی ، دانشگاهی و فناوری منعقد شد. بیشترین حجم تفاهم نامه ، موافقت نامه ها و قراردادهای توسط شرکت نفت و گاز اروندان وابسته به شرکت ملی نفت ایران با شرکت های سازنده تجهیزات نفت ، دانش بنیان ها و مراکز علمی و دانشگاهی منعقد شد.

 

به گزارش خبرنگار ، عکاس و تصویربرداری از رسانه های تصویری ، نوشتاری ، و مجازی گزارش ها و خبرهای متنوعی از این نمایشگاه تهیه و مخابره کردند. استقبال از این نمایشگاه در نوع خودش کم نظیر و به اعتقاد برخی صاحب نظران بی نظیر بود.

 

به گزارش پایگاه خبری بامداد ایران ، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت روز یکشنبه ۲۴ دی ماه با حضور دکتر محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل نمایشگاههای بین‌المللی اهواز گشایش یافت.این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه به مدت چهار روز از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای عموم مردم ، صنعتگران ، سازندگان و علاقه‌مندان به صنعت نفت بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.